ما به تاریکی دشنام فراوان دادیم، ما به تاریکی عادت کردیم!
افسانه های ایرانی ریشه در تاریخ دارد و حقیقت محض است، اما دشمنان ایران آن را غیر واقعی می دانند: چون خودشان تاریخ ندارند. وقتی از کیومرث (مرد نامیرا) صحبت می شود، همان حضرت خضر است که در روایات دینی، از سرچشمه حیات آب خورد و مرگ از او رخت بر بست: هنوز هم زنده است و روز ظهور امام زمان عج، در کنار ایشان خواهد بود. وقتی از زال سپید موی صحبت می شود همان نوح ع است، که در نوک قله کوه جودی پرورش یافت. وقتی حضرت فردوسی بیان اعتقاد می کند، می فرماید بر این زادم و هم براین بگذرم: چنان دان که خاک پی حیدرم! اما روان پریشان ضد ایرانی، او را که پاکدین بود، لقبش به بابک داده، او را ضد فردوسی(پارسی زبان) دانسته و شیعه بودنش را انکار کردند.
حافظ را که دین مخفی می داشت، ولی در شعرهایش همه را به یاد حسین ع می سرود: الا یا ایهالساقی..که اشاره به بریده شدن انگشت امام حسین ع، برای غارت انگشتر می نماید، فردی عرق خور و لا ابالی معرفی می کرد! حتی وقتی می گوید قران را بخواند با چهارده روایت، مفسران می گویند این جهارده منظور: روش قران خوانی اهل غیر شیعی است نه چهارده معصوم. آیا از این روشن تر که فردوسی، سیاوش را در اتش می برد و زنده بیرون می اورد؟ او غیر از حضرت ابراهیم ع نیست که از ترس یا طمع ترکان سلجوقی نام تغییر داده. در مراسمات هم به همین شکل است، کورش را مصادره می کنند، و از او برعلیه ایران و اسلام استفاده می کنند! در حالیکه کورش عرب است و نام او ذوالقرنین، و یونانیان او را بجای اسکند معرفی کردند، تا حملات او به ایران و تخریب هکمتانه، کشتن مردم سامان فارس را به فراموشی بسپارند. نشان یلدا و نوروز و مهرگان وکل تاریخ زرتشت که: مشحون از توحید و یکتاپرستی است، به دوگانه پرستی تبلیغ نمایند. حالیکه دوگانه زندگی واقعی است، نه دوگانه پرستی. دوگانه زندگی، از انجا ناشی می شود که انسان گاهی سپید است و گاهی سیاه! گاهی نورانی است و گاه شیطانی. گاهی به تاریکی دشنام می دهد، و گاه به آن عادت می کند: شب یلدا را به امید روز شدن سپری می کند، و یا اینکه همان سیاهی شب را می پرستد. پرستش شب یلدا یعنی عادت کردن به تاریکی. امید به صبح یلدا یعنی دشنام دادن به تاریکی. همه جهان به امید صبح ظهور، این شب بلند یلدایی را سر می کنند(الیس الصبح بقریب). اما شب پرستان دست بردار نیستند! همچنان تبلیغ خوبی تاریکی و شب! می کنند. آن گاه که لشکر نور بر لشکر تاریکی غلبه می کند، شب پرستان به مویه و زاری می پردازند. و مردار فداییان شب را، شهید نام می گذارند. و شب پرستان را بشر نامیده و برای حقوق بشر او مویه گریه می کنند. آیا گاه آن نرسیده که خط و مرز آنان جدا شود تا مردمان سیاهی را از سپیدی تشخیص دهند و عالیجنابان خاکستری را کنار بگذارند؟ سارمان ملل و حقوق بشر و همه سازمان های بین المللی را از این شب پرستان بی وجدان خالی کرده. و فرمان آنها را به سپاهیان و راهیان نور بدهند؟ برگزاری شب یلدا به معنی پایان تمام سیاهنمایی های دشمنان است. آنان که می گویند ایرانی فقیر است، نان شب ندارد، پس چگونه او را از شب یلدا، و خوراکی های آن شب منع می کنند؟ آیا جز این است که همه مردم آن شب را، با خوراکی های بهشتی سرمی کنند؟ اگر فقیرند اینهمه خودرو در خیابانها برای شب نشینی را چرا جلوگیری می کنند؟ فقط پول بنزین این خودروها که فقط دور دور می کنند تا شب یلدا را گرامی بدارند از بودجه کشور فرانسه بیشتر است. فقط میزان اناری و آجیلی که مصرف می شود از بودجه دانمارک و فنلاند بیشتر است. آنها ییکه با صدقه همین مردم زندگی می کنند!
We cursed the darkness a lot, we got used to the darkness!
Iranian myths are rooted in history and are pure truth, but Iran"s enemies consider it unreal: because they themselves have no history. When we talk about Kiomars (immortal man), it is Hazrat Khidr who, in religious narrations, drank water from the source of life and died from it: he is still alive and the day of the advent of the Imam of the Age will be with him. When we talk about the white-haired owl, it is Noah, who grew up at the top of Mount Judi. When Hazrat Ferdowsi expresses his belief, he says, "I am born of this and I will pass over it as well: I know that the soil is behind me!" But the anti-Iranian psychopaths called him Babak, who was a pious man, considered him anti-Ferdowsi (Persian-speaking) and denied that he was a Shiite. He introduced Hafez, who had a secret religion, but in his poems he remembered everyone in memory of Hussein (AS): Ella or Ihalsaghi ... who refers to the amputation of Imam Hussein (AS) "s finger for looting a ring, he introduced a sweaty and la Abali person ! Even when he says to recite the Qur"an with fourteen narrations, the commentators say that this means: the method of reciting the Qur"an is from non-Shiites, not fourteen infallibles. Is it clearer that Ferdowsi burns Siavash and brings him out alive? He is none other than Prophet Ibrahim (as) who changed his name out of fear or greed of the Seljuk Turks. It is the same in ceremonies, Cyrus is confiscated, and he is used against Iran and Islam! While Cyrus is an Arab and his name is Dhu al-Qarnayn, and the Greeks introduced him instead of Alexander, so that his attacks on Iran and the destruction of Hekmataneh, forget the killing of the people of Saman Fars. The symbol of Yalda, Nowruz and Mehregan, the whole history of Zoroaster, which is full of monotheism and monotheism, should propagate dualism. While duality is real life, not dualism. The duality of life arises from the fact that man is sometimes white and sometimes black! Sometimes it is luminous and sometimes it is evil. Sometimes he curses the darkness, and sometimes he gets used to it: he spends Yalda night hoping for the day, or he worships the blackness of the night. Worshiping Yalda night means getting used to the darkness. Hope for Yalda morning means cursing the darkness. The whole world is going through this long Yalda night in the hope of the morning of reappearance (Alice Al-Sabh soon). But night owls do not give up! Continue to promote good darkness and night! they do. When the army of light overcomes the army of darkness, the night owls mourn. And the corpses of the martyrs of the night are called martyrs. And night owls are called human beings and they cry for his human rights. Is it not time for their line to be separated to distinguish black people from white and to leave out the gray gentlemen? It has emptied the United Nations and human rights and all international organizations of these unscrupulous night owls. And give their command to the armies and the wayfarers? Holding Yalda night means the end of all the blackmail of the enemies. Those who say that an Iranian is poor do not have night bread, so how do they forbid him from Yalda night and the food of that night? Is it except that all the people spend that night with heavenly food? If they are poor, why do they prevent so many cars on the streets for the night? Only the gasoline money of these cars, which only travel far to celebrate Yalda night, is more than the budget of France. Only pomegranates and nuts are consumed more than the budgets of Denmark and Finland. They live with the charity of these people!
لعننا الظلام کثیرا تعودنا على الظلام !
الأساطیر الإیرانیة متجذرة فی التاریخ وهی حقیقة خالصة ، لکن أعداء إیران یعتبرونها غیر واقعیة: لأنهم هم أنفسهم لیس لدیهم تاریخ. عندما نتحدث عن کیومارس (الرجل الخالد) فهو حضرة الخضر الذی فی الروایات الدینیة شرب الماء من مصدر الحیاة ومات منه: ما زال حیاً ویوم قدوم إمام العصر معه عندما نتحدث عن البومة ذات الشعر الأبیض ، فإن نوح هو من نشأ على قمة جبل جودی. عندما یعبر حضرة الفردوسی عن إیمانه ، یقول: "لقد ولدت من هذا وسوف أتجاوزه أیضًا: أعلم أن الأرض ورائی!" لکن السیکوباتیین المعادین لإیران أطلقوا علیه باباک ، وهو رجل تقی ، واعتبروه مناهضًا للفردوسی (الناطق باللغة الفارسیة) ونفوا أنه شیعی. قدم حافظ ، الذی کان له دین سری ، لکن فی قصائده تذکر الجمیع فی ذکرى الحسین (ع): إیلا أو إحالساغی ... الذی یشیر إلى بتر إصبع الإمام الحسین (ع) لنهب عصابة ، قدم شخصًا متعرقًا وعابالی ! وحتى عندما قال أن یقرأ القرآن بأربع عشرة روایة ، فإن المفسرین یقولون: هذا معناه: طریقة قراءة القرآن من غیر الشیعة ولیس أربع عشرة معصومة. هل من الواضح أن فردوسی یحرق سیافاش ویخرجه حیا؟ إنه لیس سوى النبی إبراهیم (علیه السلام) الذی غیر اسمه بسبب الخوف أو الجشع من الأتراک السلاجقة. نفس الشیء فی الاحتفالات ، یصادر کورش ویستخدم ضد إیران والإسلام! بینما کورش عربی واسمه ذو القرنین ، وقد قدمه الإغریق بدلاً من الإسکندر ، لکی ینسوا هجماته على إیران وتدمیر حکمتانة وقتل أهل سامان فارس. إن رمز یلدا والنوروز ومهرغان ، وکل تاریخ زرادشت الملیء بالتوحید والتوحید ، یجب أن ینشر الازدواجیة. بینما الازدواجیة هی حیاة حقیقیة ولیست ثنائیة. تنبع ازدواجیة الحیاة من حقیقة أن الإنسان أحیانًا أبیض وأحیانًا أسود! أحیانًا یکون مضیئًا وأحیانًا یکون شریرًا. أحیانًا یلعن الظلام ، ویتعود علیه أحیانًا: یقضی لیلة یلدا أملًا فی النهار ، أو یعبد سواد اللیل نفسه. عبادة لیلة یلدا تعنی التعود على الظلام. الأمل لصباح یلدا یعنی لعن الظلام. یمر العالم کله بهذه اللیلة الطویلة فی یلدا على أمل صباح الظهور مجددًا (ألیس الصبح بقریبً). لکن البوم اللیل لا یستسلم! تواصل تعزیز الظلام واللیل! إنهم یفعلون. عندما ینتصر جیش النور على جیش الظلمة ، ینوح أهل اللیل. وجثث شهداء اللیل تسمى شهداء. وبوم اللیل یسمى بشر ویصرخون على حقوقه الإنسانیة. ألم یحن الوقت لفصل خطهم لتمییز السود عن البیض وإهمال السادة الرمادیین؟ لقد أفرغ الأمم المتحدة وحقوق الإنسان وجمیع المنظمات الدولیة من هؤلاء البوم اللیل عدیمی الضمیر. ویأمرون الجیوش والعبّار؟ إن عقد لیلة یلدا یعنی نهایة کل ابتزاز الأعداء. من یقول إن الإیرانی فقیر لیس عنده خبز لیلی فکیف یمنعونه من لیلة یلدا وطعام تلک اللیلة؟ هل غیر أن کل الناس یقضون تلک اللیلة بأکل سماوی؟ إذا کانوا فقراء ، فلماذا یمنعون الکثیر من السیارات فی الشوارع لیلاً؟ فقط أموال البنزین لهذه السیارات ، التی تسافر بعیدًا فقط للاحتفال بلیلة یلدا ، هی أکثر من میزانیة فرنسا. یتم استهلاک الرمان والمکسرات فقط أکثر من میزانیتی الدنمارک وفنلندا. إنهم یعیشون مع صدقة هؤلاء الناس!
Gara?kylygy köp näletledik, gara?kylyga öwreni?dik!
Eýran mifleri taryhdan gözba? alyp gaýdýar we arassa hakykat, emma Eýrany? du?manlary muny hakykata laýyk hasaplamaýarlar, sebäbi olary? taryhy ýok. Kiomars (ölmez-ýitmez adam) hakda aýdanymyzda, Hezreti Khidr, dini rowaýatlarda durmu?y? çe?mesinden suw içip, ondan öldi: ol henizem diridir we Döwrü? Ymamyny? gelen güni onu? bilen bolar. Ak saçly baýgu? hakda aýdanymyzda, Judi dagyny? depesinde önüp-ösen Nuh. Hezreti Ferdowsi öz ynamyny beýan edende: "Men bu zatlardan doguldym, üstesine-de geçerin: Topragy? arkamdadygyny bilýärin!" Iranianöne Eýrana gar?y psihopatlar o?a takwa adam bolan Babak diýdiler, ony Ferdowsi (pars dilinde gürleýän) hasaplady we özüni? ?aýydygyny inkär etdi. Gizlin dini bolan Hafezi tany?dyrdy, ýöne go?gularynda Hüseýini (AS) ýatlap: Ella ýa-da Ihalsaghi ... Ymam Hüseýini? (AS) barmagyny? ýüzügi talamak üçin kesilmegini göz ö?ünde tutýan, terli we la Abali adamyny tanatdy !! Hatda on dört kyssa bilen Gurhany oka? diýlende-de, teswirçiler munu? manysyny aýdýarlar: Gurhany okamagy? usuly on dört ýal?y?lyk däl-de, ?aýy dällerden. Ferdowsi Siawa?y ýakyp, diri çykarmagy has dü?nüklimi? Seljuk türklerini? gorkusy ýa-da açgözlügi sebäpli adyny üýtgeden Ybraýym pygamberden ba?ga hiç kim ýok. Dabaralarda-da edil ?onu? ýaly, Kir konfiskasiýa edildi we Eýrana we Yslama gar?y ulanylýar! Kir arap bolsa-da, ady Dhu al-Karnaýn bolsa-da, grekler ony Isgenderi? ýerine tanatdylar, ?onu? üçin Eýrana eden hüjümleri we Hekmatanehi? ýok edilmegi Saman Farsy? halkyny? öldürilmegini ýatdan çykarar. Aldaalda, Nowruz we Mehregan ny?any, monoteizmden we monoteizmden doly Zoroasteri? tutu? taryhy ikitaraplaýynlygy wagyz etmeli. Ikitaraplaýynlyk hakyky durmu? däl-de, ikitaraplaýynlyk. Durmu?y? ikitaraplaýynlygy adamy? käwagt ak, käte gara bolmagyndan ýüze çykýar! Käwagt ýagty, käwagt bolsa erbet. Käwagt gara?kylygy näletleýär, käwagt bolsa öwreni?ýär: daalda gijesini umyt edip geçirýär ýa-da gijäni? ?ol bir gara?kylygyna çokunýar. Yalda gijesine ybadat etmek gara?kylyga öwreni?megi a?ladýar. Aldaalda säherine umyt gara?kylygy näletlemek diýmekdir. Bütin dünýä bu säher da?yna umyt bilen bu uzyn Yalda gijesini ba?dan geçirýär (ýakyn wagtda Alisa Al-Sabh). Emma gijeki baýgu?lar ýüz öwürmeýärler! Gowy gara?kylygy we gijäni wagyz etmegi dowam etdiri?! edýärler. Lightagtylyk go?uny gara?kylyk go?unyny ýe?ende, gijeki baýgu?lar ýas tutýarlar. Gijäni? ?ehitlerini? jesetlerine bolsa ?ehit diýilýär. Gijeki baýgu?lara adam diýilýär we olar adam hukuklary üçin aglaýarlar. Gara adamlary akdan tapawutlandyrmak we çal jenaplary terk etmek üçin setirlerini? aýrylmaly wagty dälmi? Birle?en Milletler Guramasyny, adam hukuklaryny we bu hyýanatçylykly gijeki baýgu?lary? ähli halkara guramalaryny bo?atdy. Go?unlara we ýolagçylara buýruk beri?mi? Yalda gijesini geçirmek du?manlary? ähli ?antajlaryny? gutarandygyny a?ladýar. Eýrany? garypdygyny aýdýanlary? gijeki çöregi ýok, onso? Yalda gijesini we ?ol gijäni? naharyny nädip gadagan etmeli? Peoplehli adamlary? ?ol gijäni jennet nahary bilen geçirmeginden ba?ga zat barmy? Garyp bolsa, näme üçin gijede köçelerde köp awtoulagy? ö?üni alýarlar? Di?e daalda gijesini bellemek üçin uzaklara gidýän bu awtoulaglary? benzin pullary, Fransiýany? býudjetinden has köp. Daniýa we Finlýandiýany? býudjetlerinden has köp nar we hoz sarp edilýär. Bu adamlary? haýyr-sahawaty bilen ýa?aýarlar!